Monday 11 October 2010

STRESS


STRESS
最近很大压力!我很烦很烦!
一大堆功课还没做!
还有考试就快把我逼死!
现在我越来越不爱/不想回家
可能是自己逃避吧
一想到回到家就要赶功课,读书,温习
我就好没心情!
转眼间,很快就会考Final了!(虽然现在才Mid-term)
我没时间,可是我很懒惰!
真得快崩溃了
好想哭,好想哭

我一点也不勇敢!
再加感情的问题,整个是没有心情!

我很累,我不想继续了
真的想放弃,我很失败
少少苦楚都不能熬
可是我又不想那么快认输!
我想挑战自己!我想赢自己!
如果这些事我都半途而废,那么快放弃!
那以后我人生怎样捱!

何敏莹,坚持到底!
想都别想放弃!
你不小了!不该那么任性了!

2 comments:

  1. 加油吧!!
    我也和你一样觉得很压力,
    很累,
    很不想继续..
    感觉自己比任何人都慢一拍,
    感觉自己有心无力,
    什么都做不好..
    一点苦也不能熬过..
    可是现在才是刚开始=(
    我们不能就这样放弃掉呀..
    T.T

    ReplyDelete
  2. Friend with u so many days already...
    this is my 1st time to open your blog and see what have u written in it...
    I thought you were writing about your happy moment...
    but then when i saw your passage <>...
    I suddenly felt like I am as same as your story...
    but then this is how college life is...
    even though everyday saw me relaxing , walking around...
    but inside of me are different(stress, stress n stress)and i still keep on focusing on my studies as much as i can...
    hmm...
    Miley , dun always say yourself can't do it...
    trust yourself , fight against yourself...
    face it...
    you are such a intelligent girl...
    if anything that you don't know how to do...
    we are DHM students , help each other is our responsible...
    just find your friends around you , they will help you out...dun give up easily...

    hope you understand what am I try to tell you..




    YOUR FRIEND,
    AL3X =D

    ReplyDelete